Kategorije
 
 
 
 
 
 

Splošni pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

1. Ob naročanju blaga v tej spletni trgovini je ob vsakem izdelku navedena nakupna cena. Nakupna cena je vedno navedena z DDV. Cene navedene na spletni strani www.bondie.si veljajo izključno za nakupe preko spletne trgovine.

2. PREKLIC NAROČILA - Naročilo imate možnost preklicati, dokler ga mi ne potrdimo. Po potrditvi se bo štelo za zavezujoče. Hvala, ker vnaprej premislite, kaj morate kupiti in nam tako ne povzročate nepotrebnih težav.

3. Lastništvo blaga preide na kupca šele po njegovem prejemu in plačilu.
Pri prevzemu blaga vedno preverite, ali je embalaža nepoškodovana. V primeru poškodbe embalaže ali izdelka nas nemudoma kontaktirajte na info@bondie.eu

POGOJI DOSTAVE

1. Po prejemu vašega naročila (šteje se kot predlog za sklenitev kupoprodajne pogodbe) bomo blago poslali v najkrajšem možnem času, vendar najkasneje v 4-5 delovnih dneh, če pa izdelek ni naveden kot naročilo, pa je dobavni rok daljši oz. je odvisen od posameznih dostavljalcev in nanj ne moremo vplivati. Pri naročilu več izdelkov se trudimo, da blago pošljemo naenkrat, če pa je za katerega od izdelkov daljši dobavni rok, bo naročilo obdelano postopoma, najprej blago na zalogi in nato naročeno blago.

2. Vaše naročilo (šteje se kot predlog za sklenitev kupoprodajne pogodbe) bomo med delovnimi dnevi potrdili po elektronski pošti ali telefonu v roku 7 ur od njegovega prejema, po potrditvi se bo naročilo štelo kot sklenjena kupoprodajna pogodba. Naročilo lahko do naše potrditve enostransko prekličete.

3. Pridržujemo si pravico do spremembe roka dostave (še pred potrditvijo sklenitve kupoprodajne pogodbe). V kolikor dobavitelj ne izpolni roka dobave /zaradi različnih nepričakovanih dogodkov/. O tem pa vas bomo nemudoma obvestili. Trudimo se zagotavljati resnične informacije. Po naših večletnih izkušnjah vemo, da se lahko zgodi, da dobavitelju ni treba izpolniti roka dobave.
Na primer, ko tuje podjetje ne more izpolniti povpraševanja in izpolniti obljubljenih rokov. Če se to zgodi, vas bomo nemudoma kontaktirali in predlagali vse razpoložljive rešitve ter vam zagotovili vse razpoložljive informacije, da se boste lahko odločili, kako nadaljevati z naročilom.

4. Pridržujemo si pravico, da blaga (tudi pred potrditvijo sklenitve kupoprodajne pogodbe), ki v trenutku naročila ni na zalogi, ne dostavimo. Vsaka predstavitev blaga na spletnem mestu je informativne narave in prodajalec ni dolžan skleniti kupoprodajne pogodbe za to blago.

5. OSEBNI PREVZEM BLAGA:
Upravljalec spletne trgovine bondie.si - svojim strankam ne omogoča osebnega prevzema blaga.

STROŠKI POŠILJANJA

GLS cena dostave 3,5 €

SI Post PP cena dostave 3 €

Načini plačila cen:

Način plačila po povzetju 1,5 €

Način plačila comgate 0 €

BREZPLAČNA poštnina nad 110 €

VRAČILO BLAGA - Odstop od pogodbe

Potrošnik (fizična oseba, ki pri sklepanju in izpolnjevanju potrošniške pogodbe ne opravlja trgovinske ali druge podjetniške dejavnosti) je v skladu s čl. 3 Zakona št. 102/2014 Zb. z. o varstvu potrošnikov pri prodaji od vrat do vrat in pri prodaji po pošti, upravičen do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga v 14 dneh od dneva prejema blaga, o čemer nas mora predhodno obvestiti po elektronski pošti (info@bondie.eu),  ali v papirni obliki oz. pisno na drugem trajnem nosilcu podatkov, drugače pošiljke nismo upravičeni sprejeti. Če je bila pogodba sklenjena ustno, je za uveljavitev potrošnikove pravice do odstopa od pogodbe dovolj vsaka nedvoumno izražena izjava potrošnika, s katero izrazi željo po odstopu od pogodbe. Če blago vrnete v 14 dneh od nakupa, morate izpolniti obrazec ODPOVED OD POGODBE, ki ga najdete na naši spletni strani.

Blago bo prodajalec sprejel po predhodnem dogovoru s stranko in po dostavi takega blaga. Blago mora biti nepoškodovano, celotno, ne sme kazati znakov uporabe, mora biti v originalni embalaži skupaj z dokazilom o nakupu in vso dokumentacijo, ki vam je bila dostavljena z blagom (tj. garancijski list, navodila za uporabo, originalni račun). Blaga ne pošiljajte po povzetju - ne bo prevzeto.

Po vračilu in pregledu blaga se kupcu vrne polna cena blaga, znesek bo poslan najkasneje v 14 dneh od dneva dostave obvestila o odstopu od pogodbe. Prodajalec blaga se zavezuje, da bo kupcu vrnil vsa plačila, ki jih je prejel po pogodbi ali v zvezi s pogodbo, vključno s stroški prevoza, dostave in poštnine ter drugimi stroški in pristojbinami. (stroške vračila blaga krije kupec)

Blago je mogoče zamenjati (za večje - manjše število), vendar POZOR! Velja pravilo, da mora biti blago nenošeno, nepoškodovano, v prvotnem stanju, kot ste ga prejeli. O zahtevi za zamenjavo blaga nas obvestite vnaprej – najbolje po elektronski pošti na naslov: (info@bondie.eu) BLAGA NE POŠILJAJTE PO POVZETJU!!!

Obrazec za odstop lahko prenesete TUKAJ:

UPRAVLJAVEC: MRHYDRA s.r.o, Ul. D. Štúra 759, Sereď, 926 01, Slovaška, IČO: 47055022, IČ DPH: SK2023724780, +421 948 077 961

ALTERNATIVNO REŠEVANJE SPOROV

  1. Spoštovani potrošnik, Če menite, da smo kršili vaše pravice ali niste zadovoljni z načinom, na katerega smo obravnavali vašo pritožbo, nam pošljite zahtevo za odškodnino na naš elektronski naslov: bondie@bondie.eu
  2. Če na to zahtevo odgovorimo negativno, ali nanjo ne odgovorimo v roku 30 dni od pošiljanja na navedeni elektronski naslov ali z našo rešitvijo ne boste zadovoljni, potem imate na podlagi spremenjenega zakona št. 102/2014 in zakona št. 391/2015 o alternativnem reševanju sporov pravico do alternativnega (izvensodnega) načina reševanja sporov.
  3. Predlog lahko oddate na način, določen v skladu z 12. čl. zakona 391/2015 Ur. l. Za oddajo predloga lahko uporabite obrazec, katerega vzorec je na voljo tudi na spletni strani pristojnega ministrstva in vsakega subjekta za alternativno reševanje sporov.
  4. Seznam subjektov za alternativno reševanje sporov z dne 10. aprila 2016 je tukaj: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Potrošnik ima pravico izbirati, na katerega od teh subjektov za alternativno reševanje sporov se bo obrnil.
  5. Naslov za oddajo vlog v elektronski obliki pri Slovaškem trgovinskem inšpekcijskem organu je ars@soi.sk.
  6. Subjekt alternativnega reševanja sporov lahko zavrne potrošnikov predlog, npr.:
  • če po znesku vrednost spora ne presega 20 EUR;
  • če je glede na vse okoliščine jasno, da bi bilo mogoče alternativno reševanje spora doseči le z nesorazmernim naporom itd.
  1. Potrošnik lahko reklamacijo vloži tudi prek platforme RSO za alternativno reševanje sporov, ki je na voljo na spletu: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Potrošnik, ki živi v EU lahko tukaj vloži pritožbo zoper trgovca iz EU.
  2. Stroške v zvezi z alternativnim reševanjem spora krije vsaka od sprtih strani posebej brez možnosti povračila.

Želimo vam prijetno nakupovanje...

 
 
 
Obiskali ste
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Polna (Desktop) različica