Kategorije
 
 
 
 
 
 

Postopek pritožb

POGOJI ZA REKLAMACIJO

Za vsak izdelek velja določeno obdobje za reklamacijo 24 mesecev.

Stranka je dolžna pred prvo uporabo izdelka preučiti priloženo navodilo in z blagom ravnati v skladu z navodili v priloženem priročniku.

Reklamacijski rok začne teči z dnem prevzema in plačila blaga.

Za napake na blagu odgovarja prodajalec, kupec je dolžan nemudoma vložiti reklamacijo pri prodajalcu po veljavnem reklamacijskem pravilniku.

V tem obdobju bo naš serviser brezplačno odpravil vse reklamirane pomanjkljivosti in okvare.

Obravnava reklamacije pomeni primopredajo popravljenega izdelka, vračilo kupnine, plačilo razumnega popusta, pisno zahtevo za prevzem izvedbe ali obrazložena zavrnitev.

Okvare in poškodbe izdelka, ki nastanejo zaradi napačnega ravnanja, prekomerne uporabe, nepravilne nege, nepravilne uporabe izdelka ali posredovanja nestrokovnega servisa, so izključene iz garancije.

Kupec je dolžan zagotoviti varno embalažo reklamiranega blaga, da se ta med transportom ne poškoduje.

Spletna trgovina bondie.si ponuja dodatno storitev, in sicer brezplačno zamenjavo baterije v 6 mesecih od nakupa (vključno s testom tlaka) + strokovno svetovanje, vključno z pogarancijskim servisom.

Informacije o reklamacijah: info@bondie.eu

NASLOV ZA ODBELAVO REKLAMACIJE:

Če se na blagu pokažejo napake, ima kupec pravico do reklamacije pri prodajalcu v skladu s 1. odst. 18 čl. zakona tako, da pošlje blago na naslov.

Paketu priložite reklamacijsko poročilo, ki je na voljo na naši spletni strani, pred pošiljanjem nas obvestite po elektronski pošti. (info@bondie.eu)

Reklamacijsko poročilo lahko prenesete TUKAJ:

 
 
 
Obiskali ste
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Polna (Desktop) različica