Kategorije
 
 
 
 
 
 

Servis luksuznih ur

Spletna trgovina Bondie.si ni le prodajalec ur priznanih blagovnih znamk. Svojim strankam že od vsega začetka nudimo tudi profesionalen urarski servis. Popravilo poškodovanih ur, prodaja rezervnih delov ali preizkus vodotesnosti? Za naše urarje to ni nobena težava.

Spletna trgovina Bondie.si ni le prodajalec ur priznanih blagovnih znamk. Svojim strankam že od vsega začetka nudimo tudi profesionalen urarski servis. Popravilo poškodovanih ur, prodaja rezervnih delov ali preizkus vodotesnosti? Za naše urarje to ni nobena težava. V tem blogu smo se odločili, da razkrijemo delček našega urarskega sveta in vam pokažemo, kako natančni so urarji iz ekipe Bondie pri svojih pogosto zahtevnih nalogah.

Ob standardnih storitvah tudi popravijo in restavrirajo luksuzne ure priznanih blagovnih znamk, kot so Rolex, Hublot, Omega, Breitling in mnoge druge. Želite videti, kako poteka servis takšnih ur? Ste na pravem mestu, berite naprej. 

Postopek restavriranja in popravila ur je zelo dolgotrajen in zahteva veliko natančnost. Še posebej smo osredotočeni na luksuzne modele ur, katerih cena pogosto dosega več deset tisoč evrov. Našim strankam tako lahko ponudimo luksuzne storitve po dostopnih cenah, ki so večkrat nižje od cen pooblaščenih servisov. 

Postopek popravila ure običajno poteka po naslednjih korakih:

Preverjanje ohišja – urar vizualno pregleda ohišje ure, da zazna kakršne koli zunanje mehanske poškodbe. 

Preverjanje mehanizma – po odprtju ure vizualno in mehansko preverimo funkcionalnost mehanizma, ki je srce vsake ure.

Sledi popolna demontaža mehanizma, v okviru katere se izvede pregled ležajev, zobnikov, konic, vztrajnikov itd.

Ko je mehanizem razstavljen, zamenjamo raztezno vzmet, ki jo vselej nadomestimo z novo.

Preden spet sestavimo mehanizem, očistimo oz. speremo posamezne dele z ultrazvokom, s čimer se prepričamo, da je vse popolnoma čisto.

Sledi končni pregled ležajev, montaža mehanizma in nastavitev krmiljenja pogona. Ko vse nastavimo, pustimo, da ura teče od 24 do 36 ur, nato pa ponovno preverimo natančnost teka in navijanja.

Na koncu zamenjamo vsa tesnila. Ko uro in ohišje zatesnimo, je vse pripravljeno za zadnji preizkus vodotesnosti.

 
 
 
Obiskali ste
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Polna (Desktop) različica